Zasady sponsoringu w Grupie TAURON ​

gri
  • 2-24

Działalność sponsoringowa w Grupie TAURON jest prowadzona w zgodzie z aktualizowaną w 2019 r. Strategią Sponsoringu Grupy TAURON na lata 2018-2025. Głównym dokumentem regulującym działalność sponsoringową w Grupie TAURON są Zasady prowadzenia sponsoringu w Grupie TAURON.

Zawarte w dokumencie regulacje precyzują, co stanowi działalność sponsoringową w Grupie TAURON, jakie są jej cele i wymiary oraz jak należy planować i realizować projekty sponsoringowe, aby zapewnić ich transparentność, realizację założonych celów i zgodność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi i wewnątrzkorporacyjnymi regulacjami oraz dobrymi praktykami.

Najważniejszymi projektami są sponsoring tytularny TAURON Areny w Krakowie oraz współpraca z Polską Ligą Siatkówki. TAURON jest sponsorem tytularnym Ligi Siatkówki Kobiet, a także 1. Ligi Mężczyzn, Pucharu Polski kobiet i mężczyzn oraz sponsorem strategicznym PlusLigi i Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn. Dzięki współpracy z Polską Ligą Siatkówki Grupa TAURON ma możliwość wspierania jednej z najbardziej lubianych przez Polaków dyscyplin sportowych.

TAURON w ramach inicjatywy „TAURON bez barier” jest Sponsorem Generalnym Olimpiad Specjalnych – ogólnopolskiej organizacji, która wspiera sportowców z niepełnosprawnością intelektualną. Sport daje możliwość podopiecznym Olimpiad Specjalnych przełamywania własnych barier, budowania poczucia własnej wartości, rozwoju sportowego i społecznego. Z drugiej strony projekt ten przełamuje stereotypy, przyczynia się do lepszego zrozumienia i akceptacji osób z niepełnosprawnością intelektualną

W portfolio projektów sportowych Grupy TAURON od kilku lat znajdują się Speedway Euro Championship. W 2022 r., po raz pierwszy, wśród projektów sponsorowanych pojawił się Fight Exclusive Night. W 2022 r. Grupa TAURON angażowała się również w sponsoring klubów sportowych: TAURON Podhale Nowy Targ, TAURON GTK Gliwice, Raków Częstochowa, KPR Ruch Chorzów.

W 2022 r. Grupa TAURON dołączyła do sponsorów Opery Wrocławskiej. To trzeci projekt kulturalny w portfolio, poza festiwalami TAURON Nowa Muzyka w Katowicach i Snow Fest Festival w Szczyrku

Grupa TAURON jest w TOP 3 marek z branży energetycznej, które angażują się w działalność sponsoringową (zgodnie z Sponsoring Monitor 2022 – Raport z badania syndykatowego ARC Rynek i Opinia, Warszawa 2023).

Wyniki wyszukiwania